آخرین خبرها از ســارا سارا فرشتیان و خبرهای اسکیSara ، Sara fereshtyan.SARA FERESHTIAN.Maryam foroghi. Maryam. Maryam foroghedin. Maryam foroughedin

fiogf49gjkf0d

آخرین خبرها از ســارا. سارا فرشتیان

خبرهای اسکی واسنوبرد-اسکیت-پاتیناز-امادگی جسمانی و ایروبیک- دوچرخه سواری-کوه نوردی-پرواز-اتومبیلرانی وموتورسوای توسط: مریم. مریم فروغ الدین. مریم فروغی.

Maryam foroghi.

 Maryam.

 Maryam foroghedin.

 Maryam foroughedin.

 Sara

.Sara fereshtyan.

SARA FERESHTIAN

در مورد سارا فرشتیان بخوانید

 

 به نام آفریدگار

امروز جمعه 21 بهمن ماه 1390 خانم سارا فرشتیان در آکادمی شیان دیده شد تنها پاتوق سارا زمین های استاندارد اسکیت می باشد و باید او را در این جور جاها پیدا کرد سارا مسابقه دختران را از دور می دید و شاید به گذشته خود فکر می کرد بعد از کنسلی مسابقه دختران به علت بارندگی و خیس بودن زمین او کفش های خود را پوشید و کلاه زرد 10 سال پیش قهرمانی خود را که هنوز دارد سر گذاشت و به آرامی شروع به پا زدن از دو طرف نمود .

پا زدن او بهتر از گذشته و با تجربه 2 سال مربیگری و هدایت تیم ملی و تجربه چند ساله قهرمانی آسیا و جهانی خود همراه داشت بسیار ریتمیک و ملایم همانند آرام کردن یک فیلم پا می زند اصلاً سار ا فرقی برایش نمی کند هوا بارانی و زمین خیس است و یا زمین خشک است فقط او در تمام شرایط مهارت و تکنیک و زیبایی حرکت دست ها و پا ها را می توان درون مشاهده کرد .

اقراق نمی کنم ولی ای کاش دوربینی بود و می توانستیم از او فیلم بگیریم و یا خودتان آنجا بودید و می دیدید .

باز می­گویم خانم سارا فرشتیان برای من و ما و جامعه ورزش ایران و دنیا هنوز همان ستاره قهرمانی و یک دونه ای. از صمیم قلب آرزوی قهرمانی اوج و بازگشت شما خانم سارا فرشتیان را به عرصه مسابقات خواستاریم .

شما را الگو و سمبل پیشرفت در ورزش کشورمان می دانیم .

 

باسپاس

نویسنده : مریم فروغ الدین

ســارا

ســارا فـرشتیان

Sara

Sara fereshtyan

SARA FERESHTIAN

 

 

 لطفا کلیک کنید و وارد شوید.......