مشاهده خبر

موضوع: پسران اسکیت ایران تاریخ ثبت: ۱۳۹۵/۵/۸ مشاهده: 305 بار

دعوت از 18 ورزشکار به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت آقـایان

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت آقـایان 15 تا 19 مردادماه در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی و به میزبانی هیات تهران برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بر این اساس ورزشکاران عصر روز جمعه 15 مردا به اردو وارد می شوند و 19 این ماه اردو را ترک خواهند کرد.

محمد احمد زاده (تهران)، محمد رضا عابدی (اصفهان)، مهدی ثمره – عباس (خراسان رضوی)، دانیال زارع(یزد)، محمد امین حیدری(زنجان)، امیر بهزادی بروجنی(چهارمحال و بختیاری)، کیارش شاه محمدی(فارس)، علی ولی خانی(اصفهان) و محمد نعمتی(خراسان رضوی) نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در رده سنی جوانان هستند.

در رده سنی بزرگسالان نیز، فرشید شایان و محمد صالحی (مرکزی)، میلاد صالحی(تهران)، محمد میرزا آقاسی(آذربایجان شرقی)، یوسف حجتی(اصفهان)، ابراهیم ایروانی (یزد)، پوریا قاسم پور (اصفهان)،امیر صفری ( همدان) و محمد جعفر جعفری(گلستان) نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی که در شهریور و آبان سال جاری که در چین برگزار می شود، آماده می کنند. رقابت های جهانی در شهر نانجینگ و بازیهای آسیایی در شهر لی شو برگزار می شود.