مشاهده خبر

موضوع: تمدید مهلت ثبت نام کارت‌های مربی‌گری تاریخ ثبت: ۱۳۹۵/۸/۱۶ مشاهده: 321 بار

 مهلت ثبت نام و تمدید کارت‌های مربی‌گری فصل جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، با توجه به درخواست‌های مطرح شده به فدراسیون اسکی مهلت ثبت نام و تمدید زمان کارت‌های مربی‌گری تا پایان آبان ماه تمدید شد.

بر همین اساس کلیه مربیان اسکی سراسر کشور در رشته‌های مختلف جهت تمدید کارت‌های مربی‌گری خود می‌توانند به هیئت‌های اسکی استان‌ها مراجعه کنند.

بر اساس مصوبه فدراسیون اسکی هرگونه فعالیت آموزشی مربیان گرامی از جمله فعالیت در مدارس اسکی منوط به داشتن کارت‌های مربی‌گری جدید مربوط به فصل جاری است.

بر این اساس مربیانی که فصل گذشته دارای حداقل 60 ساعت کارکرد در مدارس اسکی باشند کارت فعال دریافت خواهند کرد و دیگر مربیان کارت‌های عادی دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است مدت زمان کارکرد برای صدور کارت فعال سال آینده 120 ساعت مصوب شده است.

همچنین مربیان دارای کارت‌های دائم مربی‌گری در صورت تمایل به ادامه فعالیت‌ آموزشی موظف به دریافت‌ کارت‌های فصل جاری هستند.

به همین منظور کلیه مربیان عزیز باید حداکثر تا تاریخ 30 آبان‌ماه جهت تمدید کارت‌های مربی‌گری خود به هیئت‌های اسکی استان‌ها مراجعه کنند.

بدیهی است امکان فعالیت مربیان و شرکت در دوره‌های ارتقا درجه مربی‌گری در فصل اسکی جاری منوط به دارا بودن کارت‌های معتبر فصل جاری است