فروش لوازم جانبی تصویری09121507825

فروش لوازم جانبی تصویری 09121507825

فروش لوازم جانبی صوتی و تصویری

فروش لوازم جانبی صوتی و تصویری09121507825

فروش لوازم جانبی تصویری09121507825

فروش لوازم جانبی صوتی09121507825

لوازم جانبی صوتی و تصویری09121507825

بازار خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری، به ویژه تلویزیون از اواخر اسفندماه دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده است و این روزها به یک آرامش تقریبی و به قول فعالان بازار این کالا، موقتی رسیده است.
آرامشی که از پس یک طوفان و دگرگونی (کاهش شدید موجودی در مورد تعدادی از برندها در یک پروسه زمانی دو هفته‌اي و رشد قیمت‌ها) در بازار این کالا به وجود آمده است و کسبه بازار و فعالان بازار هم امید چندانی به این آرامش موقتی ندارند. دلیل فعالان بازار تلویزیون در مورد موقتی دانستن آرامش بازار لوازم صوتی و تصویری مشخص است. نوسانات نرخ دلار آزاد که این روزها شاهد شدت گرفتن آن هستیم.

به گفته فعالان بازار، اگرچه مقام‌های مسوول اعلام می‌کنند که بخش بزرگی از نیاز بازار را تولیدات داخلی تامین می‌کند و قیمت تولیدات داخلی رشد چندانی نکرده است، ولی در بازار شاهد رشد قیمت نمونه‌هاي تولید داخل طی سه تا چهار ماه گذشته بوده‌ایم که علت هم رشد قیمت دلار و افزایش‌‌ هزينه‌هاي جانبی واردات مواد اولیه و قطعات تولیدی است. شركت‌های واردکننده برندهای غیروطنی هم که با مشکلات بیشتری (از ثبت سفارش گرفته تا تامین دلار برای واردات کالا) مواجهند که همه اینها در کنار هم کاهش حجم واردات و در پاره‌اي موارد کاهش شدید موجودی را در بر داشته است.

به هر حال با وجود رفع نشدن این مشکلات، اکنون آرامش در بازار تلویزیون حکمفرما است و شركت‌های عرضه‌کننده هم با وجود نوسانات نرخ ارز و مشکلاتی که در زمینه ثبت سفارش و واردات کالا دارند مدل‌های جدید را وارد بازار کرده و گروه دیگر هم به تبعیت از رقبای خود در تدارک واردات مدل‌های جدید یا واردات مجدد مدل‌های پرمخاطب هستند.
در این گزار ش ما قصد داریم مدل‌های جدید تلویزیون را که طی یک هفته تا یک ماه اخیر وارد بازار شده‌اند را معرفی کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید با مدل‌های جدید بازار تلویزیون آشنا شوید این گزارش را بخوانید:


سه‌بعدی‌ها
بازار تازه واردها را قبضه کرده‌اند
اگرچه فعالان بازار از رشد تقاضا برای نمونه‌هاي LED و LCD دو بعدی، نسبت به نمونه‌هاي سه‌بعدی خبر مي‌دهند، اما شاهد هستیم که شركت‌های واردکننده عمده سرمایه‌گذاری خود را در بخش نمونه‌هاي سه‌بعدی (3D) صرف کرده‌اند.

به همین دلیل است که هر جا خبری از معرفی یک تلویزیون جدید مي‌شنویم بی‌اختیار ذهنمان مي‌رود به سمت تلویزیون‌های سه‌بعدی آن هم از نوع SMART آنها!

البته برخی از شركت‌های عرضه کننده هم بنا به سیاست خاصی که دارند روی تکنولوژی‌هاي خاصی مانند پلاسما یا کوآترون و... کار می‌کنند که البته در این تکنولوژی ها هم سه‌بعدی ها حرفی برای گفتن دارند.

به هر حال در حال حاضر اکثر نمونه‌هاي وارداتی جدید به بازار از سری سه بعدی ها هستند که قیمتی به مراتب بالاتر از نمونه هایی که سه بعدی نیستند دارند که ما در اینجا برخی از این مدل‌های جدید را به شما معرفی مي‌کنیم.


تازه‌واردهایی با رنگ و بوی سه‌بعدی
در بین برندهای مختلف ال‌جی از عرضه کنندگانی است که مانور بیشتری روی سه بعدی هایش مي‌دهد و هر از چند گاهی شاهد عرضه مدلی جدیدتر و البته تکامل یافته‌تر از قبل از تلویزیون‌های سه‌بعدی این برند هستیم. این شرکت از اوایل هفته جاری تلویزیون‌های سه‌بعدی هوشمند جدید خود را با قاب بسیار باریک به بازار عرضه کرده است که از لحاظ طراحی بسیار زیبا و از لحاظ قابلیت‌هاي فنی، در حد حرفه‌اي هستند. براساس اعلام گلدیران، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی، در حال حاضر مدل‌های 47 LM 86000 با قیمت سه میلیون و 999 هزار تومان و مدل
55 LM 67100
با قیمت شش میلیون و 399 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده‌اند.
سامسونگ نیز از عرضه چهار تلویزیون پلاسمای سه‌بعدی به بازار داخلی از اواخر هفته جاری خبر داد که این تلویزیون‌ها شامل مدل‌های 43E495،55E480،E480 و55E495مي‌شود. در مورد قیمت این تلویزیون‌ها هم باید بگوییم که حافظ پخش نمایندگی رسمی فروش محصولات صوتی و تصویری سامسونگ ارائه قیمت‌ها را به زمان ورود این مدل‌ها به بازار موکول کرد.

اما برند سونی که تا همین چند هفته پیش موجودی تلویزیون‌هایش در حد بسیار زیادی کاهش یافته بود اینک مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه کرده است که مدل 46EX720 با قیمتی در حدود دو میلیون و 725 هزار تومان، مدل 55EX720 با قیمتی در حدود چهار میلیون و 865 هزار تومان تا چهار میلیون و 870 هزار تومان،مدلHX92546 با قیمتی در حدود چهار میلیون و 820 هزار تومان و مدل
60NX720
با قیمتی در حدود هشت میلیون و 50 هزار تومان در ردیف تازه واردهای این برند در بازار داخلی هستند.

نوبر محصولات دو بعدی
بدون چاشنی سه‌بعدی
درست است که بیشترین مانور فعالان بازار روی نمونه‌هاي سه بعدی است،اما تکنولوژی‌هاي جدیدی هم این اواخر وارد بازار شده‌اند که توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. نمونه‌اش همین تکنولوژی SUPER LCD که روی تلویزیون‌های LCD جی وی سی ارائه شده است. به گفته مسوول یکی از نمایندگی‌هاي فروش محصولات صوتی و تصویری برند
جی‌وی‌سی، مصرف انرژی محصولات مبتنی بر این تکنولوژی در حد قابل توجهی کمتر از سایر تکنولوژی‌ها است و در ضمن کیفیت تصویر در هم بسیار بالا است. از خانواده جی وی سی مدل 40Z20 که یک تلویزیون 40 اینچي است مبتنی بر این تکنولوژی است که با قیمتی در حدود یک میلیون و 250 هزار تومان به بازار عرضه شده است. این برند که تنها در زمنیه تلویزیون‌های LCD فعالیت مي‌کند همچنین دو مدل 32G3 و 32G30 را از نمونه‌هاي تازه وارد جی وی سی به بازار معرفی کرد که حدود یک هفته است میهمان بازار داخلی شده‌اند. این تلویزیون‌ها قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند.شارپ هم از سری تلویزیون‌های کوآترون خود مدل 40LE8300 را از جدیدترین مدل‌هایش معرفی کرده است که البته حدود چند ماهی از حضورش در بازار مي‌گذرد. این تلویزیون سه‌بعدی کوآترون با قیمتی در حدود دو میلیون و 486 هزار تومان به بازار عرضه شده است. ایکس ویژن هم حدود سه هفته پیش مدل 42KDC را که یک تلویزیون LED معمولی است با قیمت یک میلیون و 160 هزار تومان به بازار عرضه کرده است.

سامسونگ نیز مدل E480 را که یک تلویزیون سه بعدی پلاسما با سایز 43 اینچ است را همین اواخر به بازار عرضه کرده است که قیمت آن در حدود یک میلیون و 20 هزار تومان است.

 

 

مجمع واردات - www.majmavaredat.com : احتمال ثبت سفارش مجدد لوازم صوتي و تصويري/موبايل در انتظار دريافت ارز مبادله‌اي


رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري گفت: با توجه به اين‌كه لوازم صوتي و تصويري جزو كالاهاي لوكس به حساب نيامده و توليدات داخلي نيز جوابگوي ميزان تقاضا نيست، احتمال ثبت سفارش مجدد اين لوازم وجود دارد.



ابراهيم درستي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ثبت سفارش مجدد تلفن همراه با تاكيد بر اين‌كه به دنبال تخصيص ارز مبادله‌اي به موبايل هستيم، اظهار كرد: عمده مشكل ما بر سر ممنوعيت واردات گوشي تلفن همراه بود كه با رايزني‌هاي انجام شده با سازمان توسعه تجارت ثبت سفارش آن آزاد شد.

وي ادامه داد: گوشي تلفن همراه نمي‌تواند جزو كالاهاي واردات ممنوع باشد و بايد علاوه بر ثبت سفارش شدن ارز مبادله‌اي به آن تعلق گيرد.

درستي با بيان اين‌كه گوشي تلفن همراه محبوب‌ترين كالاي اطلاعاتي در ايران است، خاطرنشان كرد: با ثبت سفارش مجدد اين كالا به طور قطع قيمت‌ها در بازار تعديل يافته و همچنين در پي تعلق گرفتن ارز مبادلاتي براي گوشي تلفن همراه كه در دست بررسي است شاهد كاهش چشمگير قيمت‌ها در بازار خواهيم شد.

رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري در مورد ثبت سفارش لوازم صوتي و تصويري گفت: لوازم صوتي و تصويري جزو كالاهاي مورد نياز خانواد‌ه‌هاي متوسط است. چطور مي توان واردات كالاهايي نظير تلويزيون، يخچال، كولر و ماشين لباسشويي را كه تهيه آن‌ها بيش از چهار ميليون تومان هزينه بر نمي‌دارد ممنوع كرد.

درستي با تاكيد بر اين‌كه بايد به كليه لوازم صوتي و تصويري ارز مبادله‌اي تعلق گيرد و ما نيز در اين باره در حال مذاكراتي با سازمان توسعه تجارت هستيم تصريح كرد: ممنوع كردن واردات اين كالاها صرفا فشاري بر روي مصرف كننده است.

رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري گفت: با تك نرخي شدن دلار ريشه بسياري از مشكلات حل شده و ثبات در بازار ارز به وجود مي‌آيد.

وي با بيان اين‌كه در حال رايزني هايي براي آزاد كردن واردات لوازم صوتي و تصويري هستيم بيان كرد: طي جلسات با سازمان توسعه تجارت نظرات و ديدگاه‌هاي خود را ارائه كرده و اميدواريم پس از آزاد شدن واردات گوشي تلفن همراه لوازم صوتي و تصويري نيز مجددا ثبت سفارش شوند.

درستي با تاكيد بر اين‌كه احتمال اين كه لوازم صوتي و تصويري مجددا ثبت سفاش شوند زياد است خاطرنشان كرد: بهتر است قبل از اين كه تصميماتي پشت درهاي بسته گرفته شود با اتحاديه‌هاي مربوطه نيز مشورت شده و ما نيز نظرات خود را اعلام كنيم.

رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري افزود: توليد اين كالاها در داخل به اندازه‌ي كافي نيست و در صورت عدم عرضه متناسب با تقاضا ما تنها با پديده افزايش قاچاق مواجه مي‌شويم.

وي در پايان با تاكيد بر اين‌كه نبايد در واردات كالاهايي كه مورد نياز مصرف كنندگان داخلي است محدوديتي ايجاد شود، اظهار كرد: با اين كار نه تنها جلوي قاچاق گرفته نمي شود بلكه بهانه‌اي براي افزايش آن نيز هست.

 

 

با گسترش روز افزون پخش کننده های صوت و تصویر به صورت همراه و غیر همراه و علاقه کاربران به اینگونه وسایل پخش طبیعتا فرمت های مختلفی نیز بوجود آمده که این ازدیاد فرمت ها گاهی باعث سردگرمی کاربر در استفاده از فایل صوتی و یا تصویری دلخواه شده طوری که با انتقال به برخی وسایل مانند تلفن همراه قادر به مشاهده و پخش فایل مربوطه نمی باشد و در اینجاست که اهمیت نرم افزار های مبدل فایل های تصویری و صوتی مشخص می شود. نرم افزار های شرکت ImToo بهترین نرم افزار ها در انجام تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر هستند.
نرم افزار ImTOO MPEG Encoder ابزاری قدرتمند جهت تبدیل انواع فایل های تصویری و صوتی به یکدیگر می باشد. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود با وارد کردن فایل های خود با هر پسوندی به نرم افزار آنها را مشاهده نمایید. این برنامه انواع فایل های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل می کند از جمله آنها فایل هایی با پسوند های
AVI, MPEG, DivX, WMV, MP4, MOV, FLV, 3GP, PSP MPEG-4, iPod MPEG-4 را نیز پشتیبانی می کند. فایل های صوتی با پسوند MP3, WMA, WAV, AAC, M4A توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود. در کل این برنامه از بهترین نرم افزارها در زمینه ی تبدیل فایل های صوتی و تصویری است که از همه فرمت ها حتی FLV پشتیبانی می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار
ImTOO MPEG Encoder Ultimate 5.1.22 Build 0313 :
- قابلیت تبدیل هرگونه کلیپ یا قطعه
- قابلیت تبدیل فایل های ویدیویی و صوتی نظیر
Avi - MPEG - DivX - WMV - MP4 - Mov - RM - H.264/AVC - 3GP
CD - MP3 - WMA - WAV - AAC - M4A - APE - FLAC - OGG
- تنظیمات دقیق و جزیی به صورت دستی و اتوماتیک
- تبدیل مستقیم فایل ها توسط این برنامه برای دستگاه های
Mobile (3GP) - PSP - Zune - iPod - iPhone - Apple TV
- قابلیت تبدیل فایل ویدئویی مختلف مانند
AVI, MPEG, WMV, FLV, DivX, MP4, MOV, RM, H.264/AVC 3GP, PSP MPEG-4, iPod MPEG-4, Zune MPEG-4, Apple TV video
- قابلیت تبدیل
AVI به 3GP
- پشتیبانی از چندین
Cpu
- توانایی تبدیل
MPEG به 3GP و مشاهده فایل های 3GP در موبایل
- تبدیل فایل 3
GP به AVI یا 3GP به MPEG
- امکان مقایسه ویدئو اصلی و ویرایش شده
- امکان کدگذاری و کدبرداری صوتی
- قابلیت چسباندن چند فایل داخل یک فیلم
- امکان پیش نمایش فایل ها قبل از تبدیل
- امکان انتخاب سایز
NTSC/PAL ،frame rate ،audio codec ،sample rate
- و ...