کرم چای سبز سفید کننده وروشنکننده پوست صورت

fiogf49gjkf0d

کرم چای سبز سفید کننده وروشنکننده پوست صورت

کرم چای سبز سفید کننده وروشنکننده پوست صورت

قيمت :   00000تومان

تلفن 09121507825

کرم چای سبز اصل روشن کننده وسفید کننده پدیده سال اروپا

بهترین کرم سفید کننده وروشن کننده چای سبز

قویترین کرم سفید کننده وروشن کننده چای سبز

قویترین کرم معجزه گر روشن کننده و سفيد کننده چاي سبز+ژل مخصوص    

پديده سال اروپا پک کامل کرم و ژل سفيد کننده چاي سبز

 محصول ايتاليا - اين ست شامل يک لوسيون لايه بردار ملايم پوست و يک کرم پودر سفيد کننده است که هر دو سرشار از عصاره چاي سبز و نيز غني از ترکيبات کاملا گياهي و طبيعي روشن کننده پوست ،اين ژل تنها مواد لايه بردار بدون اسيد و شن ميباشد که کار آن فقط برداشت سلولهاي مرده پوست شما و تميز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشيد منافذ را باز نمي کند) جهت اکسيژن رساني و تهويه مي باشد و کاري به خود پوست اصلي ندارد ! ! ! چربي اضافه پوست که در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! وهمچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز ولطيف ميکند: .حال نوبت کرم مخصوص است که از راه منافذ پوست که تميز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغيير يافته اند را ميشکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيد ميکند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروک دور چشم و مناطق ديگر صورت به مرور کمتر و از بين ميبرد . جالب اينکه اين کرم آنتي باکتريال نيز ميباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري کرده و ميتوان از آن بعنوان يک کرم روزانه نيز استفاده کرده و ديگر نيازي به هيچ کرم پودر يا پنکيک نخواهيد داشت ! يک پک فوق العاده براي همه ، حتي اروپا ، ساخت کشور ايتاليا آقايان !

بر گرفته از عصاره چاي سبز داراي 2 تاييديه ISO 9001 - ISO 2000

کرم روشن کننده و ضد پيري چاي سبز

پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشيد ( بخصوص جنوبي هاي عزيز) ، آلودگي هوا و گرد و غبار قرار ميگيرد که مجموع اين عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهاي ملانين که رنگدانه هاي پوست ميباشد را تغيير داده و رنگ آنها را کدر، تيره و خسته نشان ميدهد ! و پوست را نيز به همين حالت در مي آورد ! حال اين کرم چه عملکردي دارد ؟

چربي اضافه پوست که در مواردي باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهاي گونه ها و پيشاني ميباشد را از بين ميبرد ! وهمچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست ميباشد و پوست صورت شما را صاف و تميز ولطيف ميکند . کرم از راه منافذ پوست که تميز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهاي ملانين غير طبيعي ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغيير يافته اند را ميشکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زيبا ، روشن ، شفاف و سفيد ميکند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ويتامينهاي موجود در آن تيرگي و چين و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بين ميبرد . جالب اينکه اين کرم آنتي باکتريال نيز ميباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگيري کرده و ميتوان از آن بعنوان يک کرم روزانه نيز استفاده کرده و ديگر نيازي به هيچ کرم پودر يا پنکيک نخواهيد داشت ! يک پک فوق العاده براي همه ، حتي آقايان ! بر گرفته از عصاره چاي سبز داراي 2 تاييديه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا تحت لیسانس کشورایتالیا.در ضمن حتما در طول روز از ضد آفتاب مناسب استفاده کنيد .. ما ضد آفتاب vc که مطعلق به همين شرکت ميباشد و کيفيت فوق العاده اي دارد به شما پيشنهاد ميدهيم.... دوستان گرامي خواهشمنيدم پک را با محصولات مشابه اشتباه نگيريد.

کرم لايه بردار و روشن کننده فوري صورت

جهت از بين بردن لايه هاي آسيب ديده, کهنه و پوسيده سطحي پوست و کمک به ايجاد لايه هاي زيرين پوست

موارد مصرف: نقش کرم ضدچروک(لايه بردار) عبارتست از سست نموده و شل کردن مواد بين سلولي بشره(روپوست) و کندن اين لايه که اکثرا سلول هاي کهنه , پير و غالبا ضخيم ميباشد. با کنده شدن اين طبقه از پوست سلولهاي جوان و تازه داراي سطوح صاف و بدون لک که منافظ آنها باز است ظاهر ميشوند که در اين حالت تنفس پوست نيز راحت تر انجام مي پذيرد. با ادامه مصرف اين کرم و برداشته شدن سلولهاي کهنه و از بين رفته از گودي و عمق چروکها کاسته ميشود و رفته رفته آثار و بقاياي جوش و آکنه محو ميشوند و لکه هاي بزرگ و کوچک(غير ژنتيکي) نيز ناپديد ميگردند.اين کرم لايه بردار بي نظير به طرز موثري موجب پاکسازي سلولهاي مرده سطح پوست مي گردد. علاوه بر اين موجب بهبود و فعال شدن پوست و در نهايت نرمي و درخشش و بروز بارقه جواني مي گردد. استعمال براي پوستهاي جوانتر يا چرب سه بار در هفته و براي پوست هاي خشک يک بار در هفته توصيه مي شود.

راز زيبائي و سلامت پوست در لايه برداري از پوست است.اگر پوستي خشک و حساس داريد هفته اي يکبار و اگر پوستي چرب و يا مختلط داريد هفته اي دوبار لايه از پوست صورت و گردن خود لايه برداري کنيد. با اين عمل هم چروک زود رس و هم لکه هاي روي پوست را بر طرف نموده و پوست لطافت و درخشش خاصي پيدا مي کند.

روش استفاده :

بر روي پوست تميز و مرطوب ، اين محصول را بماليد و به مدت چند دقيقه به آرامي ماساژ دهيد سپس به وسيله يک اسفنج مرطوب پاک نموده يا با آب ولرم آبکشي نمائيد. توصيه مي شود پس از اين محصول متعادل کننده و مرطوب کننده يا کرم شب استفاده نمائيد.

کرم سفيدکننده چاي مرطوب کننده ارايشي زيبايي جواني جوش پوست سبزه تيره پوستهاي  شفاف چروک  چشم روشن کننده