واکنش فدراسیون اسکیت به اظهارات دبیر سابق فدراسیون

واکنش فدراسیون اسکیت به اظهارات دبیر سابق فدراسیون

Image result for ‫فریبا محمدیان‬‎

   

فدراسیون اسکیت در واکنش به مصاحبه دبیر سابق این فدراسیون بیانیه ای منتشر کرد که البته در این بیانیه به برخی از موارد مطرح شده در مصاحبه از جمله بازنشسته بودن رئیس فدراسیون، پاسخ روشنی داده نشده است.

به گزارش ایسنا، بهمن رضایی دبیر سابق فدراسیون اسکیت در مصاحبه ای به مواردی مبنی بر بازنشستگی رییس فدراسیون اسکیت و برخی موضوعات دیگر در این فدراسیون اشاره کرد.

خبرنگار ایسنا برای شنیدن پاسخ رییس فدراسیون اسکیت تلاش کرد اما فریبا محمدیان حاضر به گفتگوی تلفنی نشد. سپس این فدراسیون تنها به انتشار بیانیه اکتفا کرد که البته در آن به بسیاری از موارد مطرح شده در مصاحبه پاسخ داده نشده است.

این بیانیه در حالی منتشر شده که در آن هیچ توضیحی در مورد برخی موضوعات مطرح شده در مصاحبه از قبیل "بازنشسته بودن رئیس فدراسیون، ادعای اولین مدال آوری در مسابقات اخیر و وضعیت مکانی که قرار بود در آنجا ساختمان فدراسیون و پیست هاکی ساخته شود که تبدیل به سه مغازه و کافی شاپ شده"، داده نشده است.

متن بیانیه فدراسیون اسکیت در ادامه آمده است که البته بیانیه فدراسیون اسکیت اشتباهات دستوری و نگارشی نیز داشت که توسط ایسنا اصلاح می‌گردد.

متن بیانیه فدراسیون اسکیت عینا به شرح زیر است: (اشتباهات نگارشی این نامه توسط ایسنا اصلاح شده است.)

با سلام و احترام؛
پاسخ فدراسیون اسکیت به اظهارات غیرکارشناسانه، مطالبات غیرقانونی و غیرمنطقی را نمی پذیریم (تصحیح ایسنا: فدراسیون اسکیت اظهارات غیرکارشناسانه، مطالبات غیرقانونی و غیرمنطقی را نمی پذیرد.)
فدراسیون اسکیت در بیانیه ای مطالب منتشر شده در خبرگزاری ایسنا از زبان دبیراسبق این فدراسیون را غیرواقعی و به دور از حقایق دانست و اعلام کرد در برابر مطالبات غیرقانونی و به دور از منطق افراد حقیقی و حقوقی ایستادگی می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، دبیر اسبق فدراسیون اسکیت در اقدامی تامل برانگیز با بیان مطالبی غیرکارشنانه (تصحیح ایسنا: غیر کارشناسانه) و به دور از واقعیت در خبرگزاری ایسنا فعالیت ها و موفقیت های این فدراسیون را به گونه ای دیگر و بر اساس مصالح و مقاصد شخصی بیان کرد.

فدراسیون اسکیت با تاکید بر غیرواقعی بودن مطالب منتشر شده از سوی معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان که سالها پیش دبیر فدراسیون اسکیت بوده است، بیانه ای در این خصوص منتشر کرد.

جای بسی تاسف و تامل است فردی که در بدنه وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار و فعالیت می باشد تنها بر اساس منافع شخصی و رسیدن به مقاصد فردی با انتشار مطالبی به دور از واقعیت و غیرکارشناسانه آن هم در رسانه ای معتبر همچون خبرگزاری ایسنا به دنبال تشویش اذهان عمومی و جامعه ورزش باشد.

دبیر اسبق فدراسیون اسکیت که خود را فردی کاربلد و تیم کاری گذشته را تیمی منسجم و حرفه ای می داند، چگونه از اسکیت و حاشیه های آن سخن می گوید در حالی که ایام سیاه این فدراسیون در همان زمان رقم خورد؟

آقایانی که تا دیروز دستی بر آتش داشتند و امروز به دلیل بسیاری از مشکلات و حاشیه ها کنار گذاشته شده اند با بهره گیری از موقعیت خویش نه تنها به دنبال تشویش اذهان عمومی و ورزشکاران هستند بلکه اقدامات موثر و تاثیر گذاری که دراین مجموعه محقق شده است را نادیده می انگارد. (تصحیح ایسنا: می انگارند)

چگونه می شود رییس فدراسیون رولراسپورت جهان از ایران به عنوان کشوری که در سالهای اخیر رشد و توسعه بسیار داشته است یاد می کند، چگونه می شود مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان این فدراسیون را مجموعه ای موفق و رو به رشد قلمداد می کنند و بارها و بارها در مصاحبه های خود بر این نکته تاکید داشته اند.

چگونه می شود، کنفدراسیون آسیا ایران را در مراسم پایانی هفدهمین دوره رقابت های رولراسپورت آسیا به عنوان کشوری که رشد و توسعه فراوان داشته معرفی می نماید و حکم و مدالی را به هیات ایرانی اهدا می نماید. چگونه می شود که به دلیل عملمرد (تصحیح ایسنا: عملکرد) موفق مجموعه فدراسیون اسکیت و واحدهای تحت پوشش، میزبانی جام جهانی اینلاین هاکی در سال 2018 به ایران داده می شود اما فردی که به دلیل بسیاری از مسایل، امروز در بدنه این فدراسیون نیست همه چیز را به دور از واقعیت مطرح می کند؟ این سیاه نمایی غیرواقعی و به اصطلاح شنا در خلاف مسیر آب چه معنایی دارد؟

فردی که خود را دلسوز ورزش اسکیت می داند و دیگران را به کم کاری و کوتاهی در امور متهم می نماید و سابقه دبیری در این فدراسیون را نیز دارد و با رشته های تحت پوشش فدراسیون نیز آشنایی داشته هنوز نمی داند کدام رشته المپیکی شده است و از اگرسیو به جای اسکیت برد نام می برد؟!

فردی که امروز دیگران را متهم می کند آیا فراموش کرده بنا به دلایلی از جمله ضعف در عملکرد از سمتش برکنار شد؟

و در پایان سخنی با همکاران رسانه ای، آیا بهتر نبود پیش از انتشار این مطالب غیرواقعی با مسوولان فدراسیون اسکیت صحبت می کردید و نظر آنها را جویا می شدید؟ این یک طرفه رفتن به محکمه آن هم با مطالب کذب چه تفسیری به دنبال دارد؟

ای کاش پیش از انتشار، از صحت و سقم مطالب آگاه می شدید و سپس نسبت به درج این مطالب اقدام می کردید. فراموش نکنیم رسانه ها وظیفه ای دارند که این بار همکاران ما در خبرگزاری وزین ایسنا نسبت به آن کم توجهی کردند.

توصیه فدراسیون اسکیت به همکاران محترم در آن رسانه این است که سایت فدراسیون گویای بسیاری از واقعیت ها می باشد که به نظر می رسد مرور مجدد آن می تواند پاسخ بسیاری از سؤال های موجود را بدهد.


فدراسیون اسکیت این حق را برای خود محفوظ می داند که موضوع را تا کسب نتیجه دنبال کند.