نتایج مسابقات اسکیت نمایشی تهران بزرگ دختران توسط: مریم فروغ الدین اسکی واسنوبرد-اسکیت-پاتیناز-امادگی جسمانی و ایروبیک- دوچرخه سواری-کوه نوردی-پرواز-اتومبیلرانی وموتورسواری مریم فروغ الدین . مریم. مریم فروغی

fiogf49gjkf0d

نتایج مسابقات اسکیت نمایشی تهران بزرگ دختران

توسط: مریم فروغ الدین

اسکی واسنوبرد-اسکیت-پاتیناز-امادگی جسمانی و ایروبیک- دوچرخه سواری-کوه نوردی-پرواز-اتومبیلرانی وموتورسواری مریم فروغ الدین . مریم. مریم فروغی

 

برترین های اسکیت نمایشی دختران معرفی شدند

 

با پایان رقابت های اسکیت نمایشی دختران، نفرات برتر رده های مختلف سنی مشخص شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که امروز جمعه 19 اسفندماه در سالن شهدای قیطریه برگزار شد، در رده سنی زیر10سال، آریانا وکیلی اول شد و گلشن اکبری و فاطمه نیازی دوم و سوم شدند.

سوگند حمیدی، سپیده رحیمی، سما فاتحی،آوا بهروزی، الناز مشک سار و الهه طبرسی نیز عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی 10 تا 12 سال، درسا شهیم رتبه نخست را از آن خود کرد و تینا بهمنش در جای دوم ایستاد. الینا کریم لو نیز بر سکوی سوم ایستاد.

یاسمن مهماندوست، نگار روح اللهی، پارمیدا فرنشان، شکیلا الماسی، پریسا بهینا و ملیکا سراب خانی نیز رتبه های بعدی را از آن خود کردند.

در رده سنی 12 تا 15سال دختران، پریسا مشفق اول شد و مهسا راد افشار و روژین آرش به مقام دوم مشترک دست یافتند. آرنوش قدسیان نیز در جای سوم ایستاد.

بهار بصیر یزدی،اسما فهندژ سعدی، دنیا دری،زهرا دعایی،مهرناز میرزایی، فاطمه کاوه، صبا رحیمی، لعیا مرادی و مانا رحیمی نیز عناوین بعدی را از آن خود کردند.

در رده سنی بالای 15سال دختران، نسا حسن زاده در جای نخست ایستاد،یاسمن قریشی و مهسیما مدهوش دوم و سوم شدند و نگین پرهام عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

ریحانه حسن پور، نگین ریاضتی، بهار عزیز، آناهیتا وارسته نیا و گیتی ده شیری رتبه های بعدی را از آن خود کردند.